lördag 6 december 2014

tillbaks i vardagslivet

riktigt återhämtad är jag tydligen inte ännu efter berlinresan (vilken var super, mer om den senare), lyckades försova mig ganska rejält igår (försover mig aldrig) och sånt mysigt. kom i i tisdags, halva onsdagen gick till att sova, så var det scoutmöte, halva torsdagen gick till att sova, hann faktiskt kika i in lärkan och träna lite och så gick halva fredagen till att sova. på kvällen var det dags för studentfest hos finaste ida :-)


idag har finlands självständighet firats på det traditionella sättet, med scoutkyrka och kårfest. efter middagen drar jag iväg mot en lågstadieklasskompis, skall ha en liten reunion :-) hoppas bara på att folk skulle dyka upp haha.


kommer att förlängt veckoslut resten av min gymnasietid, inga lektioner på måndag alltså. skall försöka börja plugga inför vårens studentexamen här snart (typ imorgon då). matematiken stressar redan nu, mys. anyways, återkommer med ett berlininlägg !

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar