söndag 7 december 2014

andra advent






god söndagskväll allihopa :-) och andra advent dessutom. är jag den ända som inte riktigt fått julfiilis ännu ? lyssnar typ 24/7 julmusik här hemma, alla hus är fint juldekorerade, har ätit pepparkakor och druckit glögg, sjungit luciasånger osv. men det vill liksom inte bli julfiilis ändå. vet verkligen inte varför, oftast taggar jag jul redan i oktober.

anyways, känner mig typ handlös för tillfället, glömde min laddare hos jonas och nu är min akku slut i telefonen. överlever och så, inga problem, men förståd hur fans beroende man blir av den lilla apparaten. vill bara snabbt skrolla intagram och facebook, men så möts jag bara av en svart skärm. sad story.

idag har jag både pluggat fysik och matematik, woopwoop. var på lenkki med minka och skulle ännu villa övningsköra, men det vill inte pappa. har hållit seriöst i ett halvt år på med detta körkort, skulle vara kul att få det snart haha. kollade sista avsnittet av bron igår, blev lite besviken på andra säsongen och speciellt slutet, men nu efterlyser jag en ny bra teveserie att kolla på :-) förslag tas gärna emot !

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar