torsdag 30 oktober 2014


värsta humörsvängsdagen. vaknar och har sjukt ont i magen och dessutom huvudvärk (har haft det typ 5 gånger i mitt liv så det känns hemskt då det händer...), men så drog jag iväg mej till skolan och plötsligt var jag super glad men nu efter att ha försökt få reda på vad stilistiska medel är utan framgång är jag inte på toppenhumör mer haha. 

funderar också ifall jag bara borde stanna hemma ikväll och inte åka iväg på träningarna, ni vet bara chilla. hinner seriöst aldrig med det. varje kväll någonting, borde inte klaga eftersom jag gillar det men ibland skulle det vara kul med en kväll med typ inget program alls. men sen får jag värsta ångesten ifall jag bara latar mej :-D

löjliga i-landsproblem. lite sjukt vad man själv klagar över då man vet hur vissa har det här i världen. nu skall jag fixa lite mat, humöret borde iallafall bli bättre. hörs senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar