fredag 24 oktober 2014

bra vecka

glad fredag allihopa :-) snabbt inlägg före jag åker iväg och träffar några vänner från högstadiet, väldigt taggad eftersom jag inte träffat en del på sjukt länge. skall bli en kul kväll har jag för mig.

inget annat heller att klaga på denna vecka. flera lektioner har blivit inställda så jag har haft ypperligt lite skola. istället har jag hunnit med massor roliga saker. har besökt bokmässan, ätit lunch med heidi, planerat kårens 10-års fest, tränat, gått omkring i ikea med elsa och ätit världens billigaste glass, varit på teater, umgåtts med familjen, läst gone girl (rekommenderas :-)) osv. helt enkelt typ allt annat än skoljobb.

imorgon är det åbo och abimässa som gäller ! taggad för det med. skall bekanta oss med åbo akademi och på kvällen blir det min livs första sitz :-) inte så illa det heller. hoppas på att hållas på lika glatt humör fastän det bara blir mörkare och kallare hela tiden. positivt med det är att man kan inleda pepparkakssäsongen (köpte lite på bokmässan). ha det så bra allihopa :-)


-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar