torsdag 16 oktober 2014

höstlov


vad jag planerat att göra detta höstlov:

1. chilla
2. se på netflix (modern family season four kom ut igår !!!)
3. läsa några bra böcker
4. sova


vad jag påhittigt gjort hittills med mitt lov:

1. varit på fest
2. sovit ca. 3 timmar
3. varit på lenkki
4. huggit (obs. inte hackat) ved
5. gjort lite andra skogsjobb
6. läst tidningen


inte direkt enligt planerna haha men helt kul. dock skall jag se till att använda kommande tre dagar till att påhittigt ta det lugnt. är då på stugan, kom hit imorse och skall stanna till söndag. inte så illa väder heller. 


-sofia

ps. några boktips ! sofie sargenbrant vecka 38, en riktigt bra deckare. dark places av gillian flynn, även denna en deckare verkligen värd att läsas. nu håller jag på med miika nousiaisens maanikkavaara, vilken jag också rekommenderar åt er allihopa ! tycks bara läsa bra böcker nuförtiden. kanske beror det på att jag för dessa läste divergent, det var typ den sämsta boken sedan twilight. den rekommenderas inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar