söndag 2 november 2014



några bilder från gårdagens kårfest, hoppeligen några till efter att kaisa skickat bilderna från hennes kamera. anyways, har visst aldrig klätt mig såhär fint för scouting. oftast brukar det vara typ gummistövlar och regnjackor som gäller då jag hänger med dessa människor, så kul att istället då chilla med klänning och kostym :-)

efter själva festen åkte vi med kompisarna till pales bastustuga. förstod först då hur mycket jag saknat att bara vara med dessa människor. spelade alias, badade bastu, åt massor med god mat, sjöng  dansade tills halv sex då det blev dags för några timmars nattsömn. vaknade rätt tidigt, spelade kort, åt och skrattade så jag fick magen sjuk förrän vi åkte hemåt.

just nu är jag trött på det sätt som jag brukar vara efter bra scoutevenemang, vilket känns nästan rätt mysigt. kändes nästan även mysigt att åka hem med bussen från noux och se helt förfärlig ut. lite nostalgi i det hela liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar