måndag 18 augusti 2014

it has been a good day


hejsan :-) riktigt fin måndag bakom mig ! skoldagen var nu inte direkt väldigt speciell, inget att klaga på åtminstone inte haha. fast börjar snart ge upp hoppet med Fy7 och MaA10... anyways, var duktig idag och var i skolan en timme tidigare än jag började, pluggade lite samhällslära och kände mig duktig (studentskrivningsstress).

här hemma har jag pluggat och räknat matta med pappa, kulkul. det absolut roligaste med dagen var lenkki med jonas, härligt att springa och bara tala. här på hemgatan träffade jag grannarna som var ute och chillade, så spenderade en god tid med dem ute på gatan. så kul att se dem, fast vi bor helt bredvid varandra hade vi inte setts på en evighet. så en smått tråkig måndag visade sig vara riktigt bra slutligen :-) nu och sova, är helt för sent i sängs och kommer inte alls vara såhär pigg imorgon, synd nog eftersom det är en kul känsla att inte känna sig sömning :-D gonat allihopa !

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar