söndag 17 augusti 2014












lite blandade bilder från mallorca-resan. kom hem för en vecka sedan, men det känns som en evighet sedan jag låg på strandstränder vid medelhavet. har haft hittills tre hela ordentliga skoldagar och har värsta stressen redan nu. får se hur vi kommer och klara detta år haha.

igår hade vi myskväll hos elsa med några tjejer från lärkan, fin kväll med fint sällskap ! fixade god mat och catchade upp allt vi inte hunnit tala om i skolan. enda inte så roliga saken med kvällen var att min kära lilla zip sade (igen) upp sig och så var jag och mette klockan ett på granö med en skoter som inte vill starta. kom enda lyckligt hem (dock några timmar senare än planerat).

idag har jag varit och zumbat tillsammans med mamma (höll på med det jätte aktivt för några år sedan, nu har jag inte riktigt hunnit men tycker iallafall det är sjukt kul :-)). så har jag (wait for it...) läst till studentexamen !!! börjar verkligen stressa nu. får väl bara leva såhär fem veckor framåt. uschusch. 

ikväll skall jag lägga mig tidigt och imorgon kör vi igång en ny vecka :-) på schemat står det läsning, läsning, läsning, lenkki, scouter, krav maga och så faktiskt jätte kul program på veckoslutet som jag ser fram emot ! mer om det senare, gonat :-)

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar