lördag 23 augusti 2014

busy days

hej på er :-) ! skönt med lördagskväll och alla tråkiga saker för idag fixade. nu återstår bara roliga saker haha. ikväll blir det kaisas 18-års födelsedagsfirande round two, igår var vi ute med tjejerna och idag är det dags för fest hemma hos henne. det är väl bara en gång man fyller 18 visst :-D 

veckan har varit smått stressig, men massor har jag hunnit med. scoutsäsongsstart i onsdags, vet inte riktigt hur det gick till med nu har jag en grupp på cirkagurka tjugo barn. lycka till bara :-D somtur är jag inte ensam, tillsammans med kaisa och aino fixar vi (hoppeligen) detta. några krav maga träningar och lenkkin har jag hunnit med i sidan av allt pluggande. speciellt mycket tid för TV-tittande och bloggande har det alltså inte funnits.

mitt liv kommer säkert se ut såhär tills slutet av september. somtur finns det dessa, vissa mindre, vissa större, saker i vardagen som piggar upp en och får en att orka. utan vänner i skolan eller hobbyn här hemma skulle jag för länge sedan gått in i väggen haha. något extra kul är även en kommande resa till berlin ännu denna höst med ett gäng fina flickor !!!!!!!!!!!!!!! har nu officiellt slutat med tyskan men kan väl försöka; ich kann nicht waiten :-)   


-sofia

1 kommentar: