torsdag 15 maj 2014

sexton dagar tills sommarlovet



halloj :-) ett bra bilder från faktiskt förra sommaren får duga idag. saknar verkligen att vara brun. hoppas på en varm och solig sommar iår (och att det inte vore minusgrader i lappland då vi är där haha :-D).

idag kände jag mig redan mycket bättre, febern får bort redan igårkväll och idag var det endast halsen som var sjuk. åkte alltså iväg till skolan och efter några muggar te (tack btw till lärkans konventstyrelse som skaffat en vattenkokare till skolan, den verkligen räddade mig idag) så kände jag mig riktigt toppen. skoldagen var kort och helt kul, hade en gäst som berättade om hans jobb på ett flyktingsläger i kongo och vilken inspirerande och modig människa han var. kommer inte ihåg senast en publik skulle ha klappat så kraftigt efter en föreläsning :-D

så har jag pluggat fyssa, börjar gå lite trögt framåt och pauserna på telefonen blir allt för långa... kanske det betyder att jag börjar kunna provavsnittet eller så har jag bara läst för mycket. ikväll blir det småttingarnas scoutmöte men måste nog tyvärr skippa krav magan idag, såååååå frisk är jag ändå inte. imorgon fredag jeejeeejeee.

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar