onsdag 14 maj 2014




bjuder på några bilder från sommaren 2012, idag har jag inte haft så mycket att fota eftersom jag hamnat stanna hemma. igår började jag mitt under teatern (vilken faktiskt var bättre än jag förväntat mig, men dock tror jag att ingen teater mer kommer att imponera mig efter att jag sett the phantom of the opera :-D) känna mig febrig och så, hemma mätte jag febern och hade mysiga 38,6 grader. så det blev vilodag idag.

inte för att man skulle ha tid för att direkt vila, har spenderat dagen till att plugga fysik. provveckan kör igång på fredagen och man hoppas ju på fina vitsord. har även försökt planera lite planer inför sommaren, mest gäller det nu att pricka in en vecka för vårt "kusinläger", vilket inte är lätt då man måste hitta en ledig vecka för fem personer med t.ex. jobb, arme och resor.

just nu tycks jag inte ha någon feber, hoppas verkligen att jag är i skick tills imorgon. idag var det btw sista normala skoldagen detta läseår, vilken jag då missade. så nu bara provvecka före sommarlov. blir nog säkert inga scouter idag, jobbigt detta med att vara sjuk. 

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar