tisdag 20 maj 2014




bilderna tagna exakt två år sedan. vad glad och sådär stressfri man ser ut. atm är jag riktigt glad men inte riktigt lika stressfri som bilderna. provveckan har sina bieffekter och man skulle bara önska att det vore sommarlov och all denna onödiga stress skulle komma till sitt slut.

imorgon är det en spännande dag och just nu har jag inte riktigt tid att skriva. har läst på prov hela dagen, solat, lyckats bränna mig och skippat skolans laxfrestelse och istället fixat spagetti och maletkött, favorit i repris. igår var jag på lenkki med kalevi och åt namnsdagskaka. nu skall jag iväg till krav maga träningar, ville bara meddela att jag lever och så :-) livet rullar glatt på och man vill bara stanna upp och kunna njuta av varje sekund. 

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar