söndag 29 december 2013

xoxo gossip girl



tää loma on tähän mennessä ollu aivan loistava, johtuen siitä että löydettiin tv-sarja gossip girl (hahaha tiiän että ollaan suunnilleen viis vuotta myöhässä, mutta hei jos oisin kattonu aikasemmin mitä olisin sit tehny nyt :-D). mikä olis ihanampaa ku katella monta jaksoa upper east siden suhdeongelmia ja syödä joulusuklaata omassa sängyssään ? oon ihan kokoussa enkä tiiä mitä teen ku koulu alkaa enkä ehi kattoo päivät pitkät ja mitä teen sit ku oon kattonu kaikki jaksot :-D



okei huijasin pikkusen, oon kylläkin tehny vähän muuta kun töllöttäny ipadii :-D oon käyny shoppailemassa alennusmyynneissä (oihhh miten rakastan niitä !!!), mukaan tarttu mm. kuvissa näkyvä uus lempparipipo. oon käyny ahkerasti lenkkeilemässä vaikka onkin joululoma ja nähny naapureita. minksu oli meillä yökylässä viime yönä, olin just päivällä siivonnu mun vaatekaapin joten tuunailtiin mun vaatteita kahteen asti yöllä ja pidettiin tänään muotinäytös pikkusiskoille ja mixulle ja lahjotettiin meiän luomukset niille :-D välillä pitää olla vähän lapsi ja tehä kaikkee vähän vähemmän viisasta. hyvää loppuvuotta kaikille !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar