onsdag 1 januari 2014


så har vi firat nyår och fått börja leva i 2014. nyåret blev sist och slutligen riktigt lyckat, hade små problem med planer osv. löste sig så att jag åkte till våra familjebekanta som vi alltid firar nyåret med och hade det riktigt kul där, och typ två tiden gick jag och emma hem. så blev det "traditionella afterpartyn" här på sysikallio, alla grannarna droppade in med sina taxis och så firade vi ännu det nya året med gamla goda vänner. så riktigt kul var det !

har ännu en del lov kvar, vilket jag är glad över. har verkligen behövt lite relaxing-time :-D har då kollat på gossip girl (bästa serien ever), chillat en hel del med minka och mixu, varit på brunch med heidi och shoppat lite mer på julrean. har seriöst inte rört mig så mycket utanför vår gata, men så skall det vara ibland.



här har ni en liten lista med saker jag ser fram emot detta år !

-fyller 18 och blir myndig
-får körkort
-gamlasdans
-new york på sportlovet med mamma och systern
-berlinresa med skolan i slutet av april
-sevettijärvi i slutet av juli med scoutkompisarna
-MASSA ÖVERRASKNINGAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar