tisdag 22 december 2015

tj177

hello :-) har inget desto mer intressant att skriva, tänkte nu mest skriva ett inlägg eftersom jag inte har något bättre för mig. har haft det ganska chill både idag och igår, igår hade vi lektion med enhetschefen och så häll vi på med utbildningskort resten av dagen. vilket vi gjort idag också. 

igår åkte vi med alla underserganter till korv görans och käkade middag där :-) kanske lite missnöjd efter all hype kring det men kul folk åtminstone. så hann jag på lenkki och sedan kollade vi lone survivor. mer måndagskvällar som denna åt folket ! nu har jag somsagt inget att göra (önskar jag vore kille eller åtminstone gillade NHL haha), så tar väl och kollar på netflix eller något.

så sjukt btw att det är jul i övermorgon ! fattar det inte alls. min julfiilis beskrivs väl ganska bra med att playlisten jag lyssnar på för tillfället bär namnet "kesä 2015" och jag funderade igår på om jag borde valt shorts då jag var på lenkki. har knappt druckit glögg eller ätit pepparkakor eller julstjärnor detta år. brukar vara super hyped över julen men inte detta år. kanske imorgon så man kommer hem :-)

annors då? under de kommande veckorna skall jul, nyår och kursfest firas så det lär bli kul. kommer även bli kul då de nya mullina rycker in. benet är nästan bra, folk tycker jag går ännu också liiiite konstigt, själv märker jag knappt av de då vi går men det känns nog då man springer. bra blir det nog :-) lite sjukt då jag tänker hur nära e-papper det var... ifall det inte varit allt strul med RUK kan det bra vara att de skickat hem mig. tackar gud att det inte blev så åtminstone :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar