söndag 14 september 2014

september vol. 2

god söndagskväll allihopa :-) taggade inför realen imorgon ? själv har jag pluggat hela dagen, men nu får det vara tillräckligt, stängde just sista boken och skall snart dra ut på en springtur med kalevi. rekommenderar allihopa, rör på er och utmatta er fysiskt kvällen före ett viktigt prov, hjälper mig iallfall att somna !

igårkväll var det alltså middag hos familjebekanta, riktigt kul och riktigt god mat. alltid lika kul att träffa kompisar man inte ser så ofta, speciellt såna man känt hela livet. 

är inte sådär direkt nervös, men visst känns det lite skrämmande. har bestämt mig för att inta skriva samhällsläran pånytt, så det gäller att lyckas imorgon. lite rädd att tiden inte skall räcka till. eller att jag inte förstår jokeruppgifterna. men bäst att bara inte tänka på det, så nu drar jag ut. lycka till allihopa imorgon :-) 


-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar