fredag 5 september 2014


glad fredag allihopa ! :-) först liten #tb till förra lördagen då det var midnightrun som gällde. super kul, fast lite lame för att jag sprang en minut bättre ett år sen. men en minut är väl ingenting, och viktigaste var ju att det var roligt. fint sällskap var det också !

denna vecka har jag förberett mig inför studentskrivningarna. bara läsaläsaläsa. i onsdags var det konvent som gällde, abina hade fina kläder på sig och ettrona uppträdde, riktigt roligt. på bilden ser ni ettorna som svär lärkeden :-)


igår hann jag med lite ninjamoves på krav magan, lär mig alltid något nytt varje träning och tycker det är super ! vet sen inte hur bra dessa moves skulle i verkligheten fungera... idag har jag pluggat på bibban och varit såhär peppad av ekonomikunskap !



nu skall jag hoppa i bilen och köra iväg mot åbo skärgård. skall spendera veckoslutet på stugan, vilket passar bra eftersom jag inte varit där på en evighet. så skönt att komma dit också ibland. fint väder har det dessutom lovats. ha ett fint veckoslut allihopa :-)

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar