torsdag 3 juli 2014

snart åker vi igen !!!
helllooooooo. hur är läget ? själv har jag haft de fyra absolut tråkigaste sommarlovsdagarna, kan dela med mig lite. typ tio grader ute, bara gråa moln (inget strandhäng alltså) och en hög med samhällslära böcker som sällskap. sounds fun right ?!?!?! NOOOOT.

hela lovet kan väl inte vara bara kulkulkul, antar jag. måste väl satsa på studentskrivningarna och läsa redan nu. snart har jag ändå tagit mig igenom alla böcker och då får det vara tillräckligt med plugg för denna sommar. hoppas verkligen jag aldrig mer måste ta fram en skolbok under sommarlovet.

har då varit denna vecka hemma, vilket har visat sig vara ganska tråkigt, även med tanke på att typ alla mina vänner är bortresta. INGEN av grannarna är hemma, gud vad jag önskat att minka vore hemma så jag kunde ta en springtur med henne då lagkunskapen börjar ryka ut genom öronen :-D 

imorgon åker jag ändå iväg och efter det skall jag spendera max tre hela dagar hemma före skolstarten i augusti, så en del roliga planer väntar. mest taggar jag förstås vår lapplandsresa, planet landar i ivalo om exakt femton dagar. WIIIIIIIIIII.

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar