söndag 30 mars 2014






ber om ursäkt för denna iphone-kvalite, inte direkt något att hänga upp i julgranen haha. så har jag faktiskt varit så lat att jag använt samma klänning två dagar efter varandra, men det är väl inte så farligt med tanke på att detta inte var samma människor på plats. så blev egentligen busted först nu haha. 

på fredag hade finaste sara födelsedag, och det firades med the great gatsby - tema ! helt sjukt roligt att folk orkar satsa och försöker se ut som om man levde på 20-talet, vissa hade så fina outfits att wooow. själv körde jag med vit klänning och pärlhalsband och så hade faktsikt mamma lockat mitt hår men ni kan gissa hur lockigt det var efter att ha gått några kilometer ute :-D ifall ni gissade inte så lockigt så hade ni helt rätt. hade det åtminstone jätte kul hela kvällen med alla fina lärkanmänniskor. har tydligen blivit gammal eftersom jag nuförtiden alltid vill åka hem och sova. måste nog medge att egen säng kändes nog bra och skön haha.

lördagen gick ut på att pluggapluggaplugga efter att jag varit på morgonlenkki (stolt över det !!!). på kvällen var det dags för veckoslutets andra födelsedagsbarn. åkte till vichtis och så hade vi fixat surprice-fest åt ale ! det var helt sin egna roliga fiilis att ordna och planera överraskningen så bra som möjligt. lyckades super och så firades det med gamla och nya kompisar. kulkulkul. behöver säkert inte berätta vad jag hållit på med idag för det är ingen överraskning haha.

-sofia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar