söndag 12 januari 2014

veckoslutshälsningar







söndagskväll och veckoslutet snart slut. fredagen gick ut på skola, teater efter det och så åkte jag till sello och gick runt lite och försökte hitta en efterfestsklänning utan att lyckas med det. var i matbutiken med mamma och så chillade jag bara resten av kvällen hemma. tittade på gossip girl första gången sen måndags (wowwow) och hade det mysigt.

igår hade jag ordentlig sovmorgon, fick utsovet alla timmar som man missat under veckan. så var jag på lenkki, bakade lite semlor och fixade mig för kvällen då dessa favorittjejer från lärkan kom på besök och vi hade vår "traditionella" (kan man kalla något som hänt tre gånger tradition :-D) fruktchokladkväll. riktigt naminami och så kul att få tala ordentligt om allt och inget med dessa härliga människor.

idag var marken vit då jag vaknade, vintern är äntligen här. tack för den, nu önskar jag ännu mer snö så det skulle kunna bli skidning och slalom som gäller snart :-D var på lenkki, denna gång med kalevi, var faktiskt kallare än jag tänkt mig. klä er alla varmt (dvs. ha på er mer än en topp och tunn springjacka då de minus åtta grader XD) kära vänner ! så har jag fixat en del skolgrejjer och blivit exited på fotor med alla filter (that's why alla bilder är så redigerade :-D). nu blir det lite mer gossip girl ! 

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar