torsdag 9 januari 2014

partioparasta

heipparallaa kaikille ja hyvää torstai-iltaa, olkaa onnellisia sillä huomenna on perjantai ! tänään rupes tuntuu ihan huolella tää koulunkäynti, sai rupee sinnittelee hereillä tunneilla. eiköhän se koulurytmi kohta löydy :-D

tänään mulla oli hypäri, joten kävin äidin kanssa lounaalla teatterissa (omnomom suosittelen kaikille niiden salaatteja) ja sovittamassa mun vanhojentanssimekkoa joka siis oli saapunu kauppaan :-) istu oikeen hyvin, yhtä läppää piti vähän siirtää joten se kotiutuu vasta huomenna. innolla odotan 14 helmikuuta !

illalla vihdoin ja viimein partioo joulutauon jälkeen ! ihanaa nähdä kaikkii kaverieta pitkästä aikaa. pikkuset käyttäyty tosi hyvin ja oli oikeen sulosia, olin sitä paitsi kerrankin panostanu ihan huolella ohjelmaan joten oli jees. kavereiden kassa tehtiin riisisuklaamuroja trangialla, käytiin ajelulla traktorin kauhassa (oisko bucket-list materiaalii XD), pelattiin limboa ja pidettiin korkeushyppykisa kellarissa. viimesintä en kauheesti suosittele, oon onnellinen ettei kenenkään pojan pää osunu kattoon :-D nyt oon ihan poikki ja painun unten maille. tänään muuten panostin ja kuvasin paljon !









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar