söndag 8 december 2013

high on life





har jag talat tillräckligt om hur härliga vänner jag har ?!? alltså kan inte förstå hur fina dessa människor är. vänner man kan vara absolut sig själv med är guldvärda. att få galna ideer och tillsammans göra det. och jaaa, ett fint lov (kallar detta lov eftersom det känns att jag varit typ en vecka borta från skolan :-D) har ju inte heller varit så illa.

bästa sakerna med detta lov

-600 pepparkakor och 250 julstjärnor
-balettdans i ett kapell halv elva på torsdagkväll
-simma i sjön på självständighetsdagen
-ingen sömn på 44 timmar
-pihasäbäturnaus fem på morgonen
-hemmopuumien idols
-självständighetsdagskyrka 
-folk kommenterade att kårfesten var fin och välorganiserad, ingen av oss hade då alltså sovit natten innan
-chillkväll på fredag hos kalevi som blev något annat
-kombinationen ingen sömn och alkohol
-jag fick äntligen skaffat kontaktlinser !!!
-har hunnit julshoppa
-firade lillasystern på lördagkväll med grannarna
-idag har jag hunnit ta det riktigt lugnt

sämsta sakerna med detta lov

-höll på i en timme och försökte få en kontaktlins i mitt öga
-är lite trött nu

så ett fintfint lov har det varit, har fått spendera tid med, nu lånar jag pales välvalda ord, sådana vänner i vars sällskap man kan rapa utan att det är pinsamt. blir så himla glad över att jag har dessa människor i mitt liv.

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar