söndag 22 september 2013

syksy tulee jo hyvää vauhtia ja napsin pari kivaa kuvaa tässä kun istuskelen takapihalla nupun kanssa :) tykkään tästä kun saan melkeen parempia kuvia mun kännykällä kun järjestelmäkameralla :D

eilen olin tosiaan suurimman osan ajasta kotona, luin kokeisiin ja tällein. mutta huhhuh tajuun jälleen kerran miksi aina suunnittelen mun päivät täyteen ohjelmaa, nimittäin rupes ärsyttää jo toi yks päivä kun ei ollut mitään erikoista tiedossa :D illemmalla kävin kuitenkin lenkillä ja lähin kaverille yöks, ja sit ei ollukaan enää tekemisen puutetta !

tänään oltiin vastuuntuntosia opiskelioita, en jääny mun kaverille kauheen pitkäks aikaa kun tulin kotiin lukemaan ja annoin kaverillekkin lukurauhaa :D elikkäs tänään oon ylläribonus lukenu kokeisiin, mut ottanu kuitski ihan rennosti. leivoin omenapaistosta omnomonom. illalla vielä minksun kaa vaihtaa kuulumisii lenkille ja ehkä saunaan :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar