måndag 23 september 2013

moikka ! tänään ei oo tapahtunu kauheesti mitään ihmeellistä, harjoteltiin saksan kuullunymmärtämis koetta enkä tajuu miten tuun pääseen sen läpi ens vuonna, jouduttiin kaisan ja saran kanssa pitämään oppitunti luokan edessä (joka siis tarkotti tässä tapauksessa sitä että meiän kuulu opettaa asioita mistä ei oltu ees kuultu aikasemmin XD), kotona oon lukenu uskontoo ja laskenu matikkaa ja ratkonu tunnin verran pikkusiskon kanssa isin heittämää albatrossi-arvotusta :D hahahah oli ehkä hauskin ruokapöytäkeskustelu ikinä.

muuten tästä päivästä voin sanoo sen verran että päivitin mun kännykkään tän ios seiskan ja oon ihan in looove sen kanssa :D kaikki haukkuu sitä mut mun mielestä tää on ihan tosi cool ja oon koko illan vaan tutkinu näitä ominaisuuksii kun ei oo kristinuskon historia napannu. nyt unten maille, tuleen muuten kiva loppuviikko sillä pääsen tästä edespäin joka päivä 11.45. on se koeviikko oikestaan ihan kiva :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar