måndag 16 februari 2015

toinen kerta toden sanoo ! tänään siis uus yritys inssin suhteen ja läpi meni :-) nyt on sekin hoidettu pois alta, eihän siinä menny kun kaheksan kuukautta, hups. muuten oon koittanu lukea oikeen urakalla ja sekä pakkailla, sillä huomenna lähetään äidin ja pikkusiskon kanssa pariks päiväks lontooseen. jotenkin en oo tajunnu että koko reissu on ihan nurkan takana kun on ollu niin paljon kaikenlaita, mutta innoissani kylläkin olen ! pääsen takasin mun lempparikaupunkiin :-)

illalla käytiin jonaksen kanssa lenkillä ja puhuttiin kaikesta maan ja taivaan välillä ja myöskin siitä miten kiva olis jos olis jo kesä. ja ihan oikeesti olis aika jees. ainakin mulla on ihan eri fiilis kun oon kesälomalla, sellane rento ja vapautunu. eniten odotan varmaan sitä päivää kun pääsykoe on ohi :-D 

nyt jatkan tän esseen kanssa kamppailua ja sitten järkkäilen vielä viimeset jutut matkaa varten. huomenna lähtö kentälle 05.45 ja päivän kohteena westfieldin kauppakeskus sekä canary wharfin alue :-) vielä pikku #tb viime vuoden wanhoihin !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar