onsdag 28 maj 2014

då man har tid att bara vara


sådär jaaa. alla proven utgivna och alla kurser godkända (hahaha inte för att det skulle ha varit direkt en överraskning :-D). alla andra prov gick finfint, men något med Fy6 var det tydligen som inte fungerade med mig (och några andra heller för den delen). så sämsta provvitsordet i hela min skolhistoria, men kanske det var helt bra för nu förståd jag att det inte är så farligt att inte alltid lyckas perfekt.

efter skolan åkte jag iväg på jobb, sorterade olika klubbor och bollar etc. sportartiklar som skall användas de nästa veckorna på lägren. tre timmar gick riktigt fint med kul sällskap. bästisen jobbar ju på samma "firma", men på olikt lägerställe. 

efter det så har jag faktiskt inte gjort så mycket, läst tidningar och ätit massor med allt möjligt. belönar mig riktigt ordentligt efter ett tungt läseår. nu blir det snart familytime med fancymat och allt, länge sedan hela familjen varit tillsammans senast. ikväll säkert gossip girl som gäller (lyckaaaaaaaaa).


-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar