onsdag 5 mars 2014






onneks näitä vanhojentanssi-kuvia riittää niin ei tarvii tuskailla kuvamateriaalin kanssa haha :-D toi päivä tuntuu tositositosi kaukaselta jo nytten, oikeestaan vähän jännä tunne käydä noita kuvia läpi. 

oon viime päivät ollu puoli-kipeenä, niin terve etten oo viittiny jäämään kotiin mutta niin kipee etten oo uskaltanu lähtee lenkille. viikonloppuna on nimittäin oltava iskukunnossa haha. sijotuksia ei missään nimessä lähdetä hakemaan, mennään ihan vaan hyvän kokemuksen takia kisailemaan. mutta olishan se siistii tulla sunnuntaina suomenmestarina kotiin (turha luulo XD).

mun lukkari on taas jällen kerran täynnä, joten kouluhommia pukkaa vähän joka suunnasta. ihminen ei oo varmaan koskaan täysin tyytyväinen, mutta nyt tällä hetkellä en kieltäityis parista "nothing to do"-päivistä. ja tiedän, heti kun mulla on puol tuntii tylsää rupeen valittelee missä kaikki ohjelma on :-D nyt sitä ohjelmaa on ja hyvä näin, välillä tarviis vaan ehtii levätä. eilen iski tosi iso kaipuu mökille, tuntu tosi houkuttelevalta viettää kesäpäivää ilman stressii, lueskellen hyvää kirjaa ja syöden grilliruokaa. 

valoa tunnelin päässä haha, tänään oli tosi keväinen ilma ja tuli sellane fiilis että pitäis kaivaa pyörä varastosta. kävin myös hakemassa kesäsetelin ja nyt olis sit kesätyöpaikka ihan satavarmasti :-) oon tosi tyytyväinen ja ilonen tästä, olin viime kesänä samassa paikassa töissä ja oli ehkä paras työ mitä vois toivoo. NYT kuitenkin pitäis vielä jaksaa pari kuukautta tsempata, tänään ohjelmassa vähän kouluhommia ja illemmalla lähen partioon.

-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar