fredag 31 januari 2014

1. koeviikko jeejee 2. meitsin salikortti XD 3. osaan varmaan spotifyn top 100 listan ulkoo, on tultu kuunneltuu tässä viime päivinä lukemisen lomassa :-D 4. vihdoin ja viimein rupee näyttämään talvelta kun katsoo ikkunasta ulos wiiii
moikka ja pahottelut taas hiljasuudesta täällä blogin puolella :-D sanotaan vaikkpa että on ollut aika paljon tekemistä ja ettei oo oikeen jääny aikaa ja innostusta kirjotella. mutta tykkään kuitenkin kirjotella joten eiköhän taas koeviikon jälkeen rupee ilmestymään vähän enemmän postauksia :-)

viime päivät on täyttyny tosiaan aika suureks osaks lukemisella, oi kun joskus oppisin ottamaan koulun vähemmän tosissaan haha niin ei tarviis stressata näin paljon :-D tai oikeestaan aika rennosti oon kyllä ottanu että oon sinäänsä ihan ylpeä itestäni tällä kertaa :-D muuten oon harrastellu aika aktiivisesti, kävin äidin kanssa zumbamarathonilla ja oli tositosi hauskaa, en muistanukkaan kuinka huvittavaa oli tanssia katy perryn roarin tahdissa viiskympiisten tätien kanssa haha. krav magassa oon kanssa käyny ja oon vieläkin sitä mieltä että siistein laji ikinä. ja partiokololla tuli käytyä neljän päivän sisällä kolmesti... ja lenkilläkin on ehditty käymään, joten jotain muutakin kun kouluu on ehtiny tapahtuu jeejee.

tasan kahen viikon päästä vanhojen tanssit ja sen kunniaks meinasin näyttää pari kuvaa mun mekosta. rakastanrakastanrakastan. tanssiaskeleetkin rupee olemaan halussa, jesjes. parin viikon päästä olis tarkotus vetää mm. tangoa ja cha chaa :-) 



-sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar