måndag 7 oktober 2013

pikku postaustauko heh, kisassa pelkkä kännykän tai kameran hallussapito olis johtanu diskauksee ja eilen olin yksinkertasesti niin väsyny etten tehny yhtään mitään sen jälkeen kun tulin kotiin, nukahdin vaan suoraan ja nukuin aamuun asti :-D

mestaruuksista sen verran ettei tällä kertaa ihan suomenmestareiks yletty, mutta oon kuitenkin todella ja meinaan todella ylpeitä meistä, selvittiin maaliin asti ja voitettiin jopa pojat !!! oli meinaan paljon rankempaa kun oisin ees voinu kuvitella. jos joku haluu kokee jotain extremee voi osallistuu partiotaitojen SM-kilpailuihin, sieltä lupaan että jokanen löytää tarpeeks haastetta. juostiin rinkkojen kanssa melkeen 20 km metsässä ja rakennettiin mm. kuumailmapallo, pullolaiva ja shakkilauta ja tehtiin jäätelöä trangialla. oli tosi hauskaa, mutta pakko vielä sanoo että otti kyllä koville enkä koskaan oo ollu noin kuollu kun olin kun tultiin maaliin XD joka paikka kipeenä ja unta vaivaset pari tuntii. mutta mahtava kokemus oli ja päästiin ylittää ittemme aika minta kertaa kisojen aikana, mutta maaliin tosiaan päästiin ja hengissä ollaan :-D

tänään alko uus jakso, elikkäs uudet aineet jne. hyvä juttu sillä mulla on yks palkki tyhjänä mutta huono sillä ei oo oikeeen lemppariopettajia tietyissä aineissa... toivontoivon että pääsisin vaihtaa parit kurssit. koulun jälkeen heidi oli ihana ja tarjos mulle kyytiä kotiin :-D oli tosi jännää istuu siinä kun kaveri ajaa, vaikka heidi ajo tosi hyvin ! kotona en oo tehny oikeen mitään, oon vielki vähän kujal ton viikonlopun takii XD kohta kumminkin lenkille jonaksen jeejee.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar