måndag 14 oktober 2013

huhhuh mikä panostus päivä. selkääkin oikeen särkee koska oon istunu niin kauan tekemässä koulujuttuja. blääähblääh. lohdutan itteeni sillä että enää kaks päivää kouluu ja jo keskiviikkona lähetään möksälle. koitan tehä mahollisimman paljon läksyjä jne. pois alta että lomalla vois oikeesti vaan olla ja ottaa rennosti. ärsyttää ihan oikeesti toi urheilukielto, tai oikeestaan lenkkikielto, harkitsen vakavaissani sellasta vaihtoehtoo että meen huomenna uimaan tai pyöräilemään ihan vaan ettei tarviis olla tekemättä mitään fyysistä XD en taaskaan oon kuvaillu kovin ahkerasti, mutta löysin pari kuvaa viime keväältä kun mulla oli vielä pitkät hiukset, muistan kun tolloin olin kyllästyny noihin ja halusin lyhyet hiukset, ja hahaha kuten arvata saattaa nyt kun mulla sitten on lyhemmät hiukset haluunkin mun pidemmät hiukset takas :-D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar