söndag 14 april 2013

























heissan ja anteeks pikkusesta tauosta, en oo oikeen ehtiny / jaksanu kuvailla mitään tai ollu koneella, mut onneks eilen tuli sit kuvattua senkin puolesta ja tänään mulle vihdoin on aikaa vaa löhöillä. eilen vietettiin siis pikkusiskon rippijuhlia. aikanen herätys, mielenkiinotoinen saarna ja muut kirkon menot, vesisadetta, parhaat sukulaiset, hyvää ruokaa ja mun ja ainon leipoma suklaamustaherukkamousse kakku jota kaikki kehu tosi hyväks ! naureskeltiin äidin kanssa tossa aamulla että harvoin rippijuhlat kestää yhteen asti yöllä, mut ei nää meiä naapurit lähteny millään :-D 

muuten oon selvinny koeviikosta ja selvinny oikeen kunnialla, oon itekki melkeen yllättyny kuinka hyvä oikeesti oon haha. oon ehtiny nähä kavereita ja shoppailla hulluilla päivillä. ens viikolla mulla on synttärit, rupee melkee ahistaa ku en haluu vanhentuu ja en muutenkaa oo ehtiny suunnitella yhtään mitään kun kaikki huomio oli kiinnittyny näihi juhliin. mut eiköhän sitä jotain keksitä ja sit ei muuta kun sexy seventeen sofia !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar